Cum And See This Semen Fest!

Download complete video now!
0 views

Ez egy igazi történet amit leírok nevek és helyek amiket nem szándékosan írok Ha elolvasod megtudod miért
2005-ben a legjobb barátom és két másik srác akit ismerek úgy döntött hogy együtt mennek nyaralni szülÅ‘k nélkül Ott voltam azon a helyen 2004-ben és úgy döntöttünk hogy ugyanabba a kis tengerparti faluba megyünk ahol akkor voltam mert az emberek nagyon kedvesek és a légkör megfelelÅ‘
Kifizettük az utat összepakoltunk és úton voltunk a másik városba autóval mert a busz a másik városból jött Amikor megérkeztünk a busz nem volt ott így várnunk kellett Közben körbenéztünk hogy kivel leszünk "bezárva" 14 napig Láttam lányokat fiúkat még idÅ‘sebbeket is beleértve a kísérÅ‘ tanárt is Nem lep meg hogy ott volt mert "vigyázott ránk" 2004-ben
A busz egy kicsit késÅ‘n érkezett a sofÅ‘rökre hagytuk a cuccainkat és felkeltünk hogy keressünk egy helyet Nem volt nehéz akkor majdnem üres volt Nem kellett félni hogy a nap a szemünkbe süt
20 percbe telt mire mindenki elfoglalta a helyét Aztán a névsorolvasás után megkezdÅ‘dött a 28 órás utazás Amikor azt hittem hogy 28 órát kell töltenem olyan emberekkel akiket nem is ismerek izgatott voltam De eszembe jutott hogy egy évvel azelÅ‘tt hogy barátok lettünk megkönnyebbültem
Már egy ideje úton voltunk de nem voltunk a határnál amikor rájöttem hogy nem is néztem a körülöttem ülÅ‘ emberekre Mind idegenek de menÅ‘k
Az utazás nem éppen tündérmese volt A határÅ‘rök minden ponton felébresztettek minket feljöttek ugrattak minket és nem számított hogy jobbra vagy balra fordítottuk a fejünket Ó igen És ha nem vagy a határnál négy óránként meg kell állnod a WC-nél Már korábban is észrevettem hogy furcsa szag vagy szag van a levegÅ‘ben Nem erÅ‘s csak érezni Nem tartott sokáig hogy rájöjjek alkoholszagot éreztem Meglesz Amikor megálltunk az egyik helyen (természetesen a 4 órás WC szünet miatt) rájöttünk hogy ki ivott Egy vállig érÅ‘ hullámos barna hajú kék szemű fickó és a haverja épp most ürítették ki az utolsó csepp piát az üvegbÅ‘l Pont az esetem volt Úgy értem nincs olyan hogy az esetem legalábbis azt hittem
Nos amikor elindultunk (körülbelül 20 órát utaztunk) észrevettem hogy a két fickó nem volt a helyén Ugyanakkor a felügyelÅ‘ névsorolvasást tartott és azt is mondta hogy a két fickó az alsó szintre költözött szóval nem is keressük Å‘ket Nem tudtam elmenni a következÅ‘ megállóigEllenÅ‘riznem kellett a busz alsó szintjét És láttam Å‘ket Mindketten az ülés alatt aludtak
Nyolc órával késÅ‘bb érkeztünk Nem érdekelt semmi csak a falu és a tenger szépsége Beköltöztünk a saját lakásunkba a legjobb barátommal és két másik ismerÅ‘sömmel akik történetesen fiúk voltak Mondtam a barátomnak hogy felhívom amint odaértünk mert nem jött velünk Elfelejtettem Hiba volt Tudnod kell hogy ha valami nem úgy volt ahogy eltervezte akkor biztos volt benne hogy valami rosszban sántikálok vagy megcsaltam
Az elsÅ‘ nap városnézés napozás és egy jó alvás volt Persze megismerhetnénk egymást de nem jártunk Nagyon fáradtak voltunk
A második nap a nap és szieszta újabb napja volt Este azonban valamilyen véletlen folytán mindenki a lakásból összegyűlt a parton Bemutatkoztunk egymásnak és hirtelen egy ismerÅ‘s arcot láttam Ezt a fiút választottam ki a buszon A fickó lihegett az arca kissé kipirult a futástól vagy az alkoholtól Nem tudtam dönteni
Hirtelen kinyílt a szemem és csodálkozva néztem abba az irányba ahol állt Vagyis inkább Å‘ közeledett A szívem hevesen vert és mire odaért hozzám az arcom ugyanolyan színű volt mint az övé de nem alkoholtól
Kinyújtotta a kezét és bemutatkozott Bemutatkoztam Válaszul a kérdéseire rájött hogy van egy barátom csak 2000 kilométerre onnan ahol álltunk otthon Vigyorgott az arcán aztán megölelt aztán továbblépett Mit nem adtam volna ha azok a másodpercek órákba telnek
Az éjszaka hátralevÅ‘ részét bulizással töltöttük Sosem találkoztam vele
Másnap amikor felébredtem azon tűnÅ‘dtem hogy a tegnapi találkozó valódi volt-e vagy csak az alkohol miatt hallucináltam Ez a nap úgy telt el mint az utolsó kettÅ‘ A csapat újra elment tegnap este és addigra már ugyanabban a klubban volt ahol én Az egyetlen probléma az volt hogy a cége teljesen elkülönült a mi cégünktÅ‘l()